czwartek, 2 kwietnia 2015

My daily routine

Hei ♥

  5:57- 6:30

Wstaję, włączam telewizor i oglądam wiadomości. Po kilku minutach wstaję, ubieram się i maluję. Jak już to zrobię idę do przedpokoju ubieram buty i dzwonię do Ani, czy też już wychodzi. Rozmawiam z nią przez telefon puki się nie spotkamy pod "zatoczką".

6:40- 6:45

Czekamy z Anią na Paulinę. Gdy już przyjedzie idziemy do szkoły.

6:50- 7:30

Przebieramy buty, oddajemy je do szatni i idziemy pod salę. 

7:30- 13:25

Siedzimy w szkole, mamy fazy, rozmawiamy o wszystkim, "uczymy się".

13:30- 13:45

Wracam do domu, ostatnio odprowadza mnie Paweł ♥ Więc sobie gadamy po drodze, potem siadamy u mnie na schodkach i ja się bawię jego telefonem :D 

14:05

Już jestem w domku, przeważnie siedzę na jutubach i blogach xD 

15:00- 17:00

Teraz zaczyna się mój "maraton filmowy" xD Oglądam "Szkołę" i "Wspaniałe Stulecie". 

17:00- 19:00

Odrabiam lekcje, uczę się, piszę ze znajomymi na FB.

20:00- 22:30

Oglądam wieczorne hity, oraz odcinek "CSI Kryminalne Zagadki Los Angeles".

22:30

Żegnam wszystkich i idę spać xD


  Więc to była większość rzeczy którą na codzień robię. Postaram się częściej dodawać posty... Głównie dlatego, że to lubię ale też Iza mnie "molestuje" więc nie moge ich NIE dodawać xD

 Paa ♥♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz