środa, 23 kwietnia 2014

Nowa fryzurka♥♥♥

Hei♥

Ostatnio wgl nie pisałam za co przepraszam ale nie było o czym.
Ale dzisiaj chciałam się pochwalić nową fryzurką ;) Więc we wt byłam u fryzjera i odnowiłam moje włosy.
Mam teraz pazurki i cieniowane włoski. Czuję, że moje włosy odżyły.
W tym poście chcę wam też pokazać moje kosmetyki do włosów:
♥ Ziaja maska intensywnie wygładzająca włosy

 
♥ Ziaja odżywka intensywnie wygładzająca















♥  Ziaja szampon intensywnie wygładzający



♥HairX Restore Therapy

Ponieważ moje włosy strasznie się puszą muszę używać kosmetyków wygładzających, a teraz pokaże wam moje zdj przed i po zmianie.

PRZED                                                         

















PO











1 komentarz:

  1. bardzo fajny blog, podoba mi sie tutaj!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie w komentarzu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń