czwartek, 24 lipca 2014

Śliczne ciuszki z Sheinside


Hey♥

Weszłam dziś na stronę Sheinside i znalazłam kilka fajnych ciuszków mam nadzieję, że wam się też tak podobają jak mi♥                                        

                                                 Bluzki





              KLIK                     KLIK                        KLIK                        KLIK

                                              Spodenki

   Blue Pockets Flange Denim ShortsBlue Vintage Ripped Fringe Denim ShortsGrey Drawstring Waist Straight ShortsBlue Pockets Fringe Denim Shorts                  KLIK                              KLIK                             KLIK                               KLIK          

                                               Sukienki


   Black Sleeveless FAVELAS 74 Print Dress Blue Lapel Sleeveless Stars Print Pleated Dress Wine Red Sleeveless Hearts Print Dress Black Contrast Collar Butterfly Print Slim Dress

                KLIK                            KLIK                           KLIK                             KLIK 


To na tyle pa♥      





                                        

1 komentarz:

  1. Lubię czytać takie posty :3
    Przeczytałam poprzednie i są świetne <3
    Śliczny nagłówek (zazdro)
    Poklikałyśmy
    Poklikasz w banery na naszych blogach? odwdzięczymy się :)

    aloohaparadise.blogspot.com
    kate-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń