piątek, 25 lipca 2014

Tag o mnie♥


Hey :)

Czy u was też jest pogoda w kratkę? Bo u mnie tak... Według mnie w lato powinny być same ciepłe dni a nie deszczowe, ponieważ przez burze nie da się odczuć tej najlepszej pory roku. Czemu najlepszej? BO SĄ WAKACJE!!! Mam nadzieję, że jutro już będzie ciepło bo wybieram się z Nikolą i naszymi rodzicami nad wodę :) Obydwie MEGA się cieszymy bo uwielbiamy pływać i się opalać...
OK to tyle przejdę już do TAGU :D


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
Telefon, bez niego ani rusz

2.Ulubiony sklep z ciuchami?
Mam trzy ulubione: Sin-say , House , Cropp .

3.Czy lubisz pływać?
Tak, ale na głębszej wodzie 

4.Masz jakąś fobię?
TAK!!! Boję się pająków i krwi!

5.Pijesz kawę?
Czasami. Jak już to rozpuszczalną z mlekiem.

6.Co robiłaś o 24:00?
Siedziałam na fejsie, bestach i yt.

7.Często piszesz SMS-y?
Tak. Praktycznie nigdy nie rozmawiam przez telefon tylko SMS-uję.

8.Czytasz książki?
Czasami. Co tydzień chodzę do biblioteki i patrzę czy są jakieś nowe książki.
Ostatnio czytałam ,,Skrzydła Laurel'' 

9.Masz duży pokój?
Nie. I niestety dzielę go z moim młodszym o 5 lat bratem...

10.Kiedy masz urodziny?
23 sierpień - znak  Lew

11.Jakich piosenek słuchasz?
Hmmmm... Słucham Skrillexa, Eminema, Avicii i tego codo ucha wpadnie :)

12.O której chodzisz spać?
W roku szkolnym ok 23:00, a we wakacje 1-2 w nocy

13.Malujesz paznokcie?
Tak. Ostatnio ULTIMATE Nail LACQUER 030 Meet At Coral Island

                   

14.Twoje największe marzenie?
Mieć własny pokój.

15.Co lubisz robić?
Hmmm. Najbardziej lubię spać ♥


 

16.Jesteś leniem?
TAAK XD

17.Czego się boisz?
Ciemnych uliczek...

18.Umiesz śpiewać?
Śpiewać to tak średnio i zależy jaki rodzaj muzyki, ale za to rapowanie idzie mi dobrze :)

19.Zjadłabyś cytrynę?
Tak bez fazy to tak a z fazą to jest oczywiste, że  zjadłabym cały koszyk XDDD

20.Facebook vs Twitter?
Facebook♥♥♥

21.Trzy ulubione strony internetowe?
Facebook, Blog i Youtube.

22.Ulubiona piosenka?
Nie mam żadnej bo wszystkie mi się podobają :)

23.Oglądasz mecze? Jakie?
Nie wszystkie, ale tak. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka.

24.Ulubiony sportowiec?
Leo Messi ♥

25.Masz jakieś Hobby?
Pisanie bloga :) 

26.Masz skajpaja?
Tak mam :)

27.Co lubisz pić?
Hmmm, zimne kakao, sok pomarańczowy.

28.Ulubiony owoc?
Arbuz♥

29.Zbierasz coś?
Tak nakrętki z tymbarka♥

30.Ilu masz znajomych na facebook'u?
541 ale wszystkich znam albo z widzenia albo kiedyś się z nimi spotkałam.

31.Lubisz jak robi ci się zdjęcia?
Jeżeli o to poproszę to tak :)

32.Masz jakieś przezwisko/ksywę?
Tak. Szarcia, Szarula albo Szarcix.

33.Masz rodzeństwo?
Tak młodszego o 5 lat brata.

34.Lubisz chodzić do szkoły?
Nie za bardzo. Chociaż z drugiej strony spotykam tam moich przyjaciól i znajomych :)

35.Malujesz się?
Tak. Ale tylko rzęsy.

36.Rozpuszczone czy spięte włosy?
W zimie mam zawsze rozpuszczone włosy tylko na WF spinam bo nam każą. W lato zaś wolę mieć spięte włosy, ponieważ jest gorąco.

37.Kolor ścian w pokoju?
Jasno i ciemno zielony (ten kolor mnie uspokaja).

38.Co najczęściej oglądasz na yt?
Teledyski, vlogi i jak coś zrobić samemu DIY.

39.Jesteś wolna?
Jeżeli chodzi o to czy mam kogoś to tak od 3 miesięcy mojego kochanego misia♥♥

40.Jaki jest ostatni SMS wysłany przez ciebie?
,,Oki ja cb też"

41.Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
Mama

42.Jaki masz kolor oczu?
Zielony.

43Co robiłaś wczoraj o tej samej godzinie?
Oglądałam tv.

44.Najgorszy przedmiot w szkole?
Matematyka.

45.Ile zajmuje ci się przyszykowanie do szkoły?
Około 30-45 minut (wstanie, umycie się, mycie ząbków, ubranie się)


Jeżeli chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć piszcie w komentarzach. Paa♥

1 komentarz:

  1. Też boje się pająków. Pytałaś o obs. zacznij i daj znać, a ja się odwdzięczę :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń